ASSALAMUALAIKUM
AHLAN WASAHLAN


~ spread the ♥ ya'll ~

Thursday, February 24, 2011

movie 7#

nih ha, satu lagi cita hindustan...


~ love your family, always and forever ~


T.T


p/s: tiga kali tgk cerita ni. mai ja part nih, aku ulang banyak kali ( annoying? tau.. huhu =P)
tapi nak buat canne kan? dah aku suke scene nih.. lagu die, perkataan2 die, fuuh, menyentuh perasaanku dowh..

kalau hampa tak dak kerja, tgk la cite nie.
kalau ada kerja, perabih dulu kerja tuh kay.
bukan apa, nak pastikan hampa fokus bila tgk cite nih. bru feel..kui3
tak der la, kita kenala utamakan bnda yang penting dulu. ye dop?
(cdgn: tengok tgh2 malam, msa orang laen sume tidoq, bru best leleh sorang2,ehem, aku la tuh)

~ wtv it is, mlm nih, aku nak tengok lagi la KALAU aku tak dak keja (huhu) .. tgk scene nih ja..~

^_^

satu post ja hari nih
malas(ehem,ubah, uswah,ubah)
tak dak idea
ada kerja laen...kowt
kay, ASSALAMUALAIKUM


No comments:

Post a Comment