ASSALAMUALAIKUM
AHLAN WASAHLAN


~ spread the ♥ ya'll ~

Saturday, February 12, 2011

baru sekarang mah..

umur ku sudah nk mencecah 18.. 28 Disember nih.. lmbat lagi.. * aiseh, bak kata wahidah," nk promote birthday la tuh*.. huk3
baru sekarang apa? erm.. zaman teknologi sekarang ni, boleh dikatakan benda nih mcam keperluan la.. but not for me.. at least, aku tak rasa cam tuh lagi.. hehehe.. spupu2 aku, even yang muda drpd aku pun dah ada.. aish.. ada apa nih? haaaa.. ada handphone la..

sekarang nih, semua nk berlumba2.kalau boleh derang nk, hp derang la antara yang tercanggih.. iphone la, blackberry la, blueberry la, sume berry nak sapu..jgn sampai dpt penyakit beri beri sudah ar.. ^_^ .. lek2..aku jeles sebenarnya nih.. kui3

tapi, memang cantik phone hp2 tuh.. tgk tuh...


initially, abuya *bapaku* igt nk pilih this one...

canggih la gak en... erm..harganye pun agak 'cantik' la.. perghh

satu hari tuh, msa kat desa pinggiran putrajaya, tgh sembang2 dlm kereta, timbul plak psl hp. Aku plak gi messed up. dah elok2 abuya nk beli hp yang kat atas tuh, aku gi kata, "Abuya, Uswah rasa en, beli yang murah punya lagi bagus. kalau hilang pon tak lah rugi sangat." *Considering the fact that dah belambak hp telah abuya hilangkan,so kite kena la ....* huhuhu

so, eventually.. this is it..
hp nih la jawabnye.. murah dan berfungsi.. tak sampai RM100 pun. tapi memang la, tak der special2 features cam camera and so on.. stakat boleh save contacts dlm phonebook, call, sms, and alarm tuh kira okay ar tuh.. ye dak.. besides, that's what hp is for actually right? making calls.. woot woot~

p/s: disebabkan harganya boleh dikatakan agak murah, abuya decided to buy for me too. Alhamdulillah, rasanya hp ni berguna kowt, sebab dlm masa beberapa bulan lagi kan, aku akan tggl berjauhan dengan mia familia..insyaAllah. kat mana? aku pun tak tau... ni satu lagi.. matriks ke asasi..haisshh.. tggu je la result,mak cik oi.. nk pi luar ngara tuh tak kowt.. biar blaja kat sni, melancong kat sna... hihihihi..insyaAllah, jika dipanjangkan rezeki umur oleh Allah..aminn...








No comments:

Post a Comment